Kako opremiti apartman u koji će se gosti uvijek vraćati

Za vrijeme turističke sezone veliki je izazov privući goste, povoljno opremiti apartman, a u isto vrijeme zadovoljiti sve njihove potrebe. Odavno gostima nije dovoljno samo ležati na plaži i sunčati se....

Za vrijeme turističke sezone veliki je izazov privući goste, povoljno opremiti apartman, a u isto vrijeme zadovoljiti sve njihove potrebe. Odavno gostima nije dovoljno samo ležati na plaži i sunčati se. Žele kvalitetan sadržaj koji će učiniti njihov odmor još boljim.

Najčešća pogreška iznajmljivača je da žive u uvjerenju da turistima ne treba pružiti mnogo, misleći da većinu vremena provode izvan smještajne jedinice pa im je u apartmanu dovoljna mala tuš kabina i neki prastari krevet.

Gosti žele cijelo vrijeme trajanja odmora uživati. Žele komociju i sve potrebne sadržaje.

Donosimo nekoliko korisnih savjeta što biste sve trebali pružiti gostu kako bi se svake godine vraćao k vama.

Uložite u promociju apartmana

1. Reklamirajte se na web stranicama i društvenim mrežama

Da bi privukli potencijalne goste, važno se pravilno i pametno reklamirati. Najviše uspjeha donosi oglašavanje na stranicama na kojima se oglas plaća.

Isto tako, društvene mreže su bitan dio marketinga jer u vrlo kratkom vremenu možete doprijeti do široke publike. Izradite vlastitu Facebook stranicu i počnite se oglašavati čim prije.

2. Slika govori tisuću riječi

Kvalitetna slika prodaje smještaj. Nemojte stavljati mutne fotografije ili fotografije apartmana fotografirane po mraku ili lošem vremenu. Teško je zamisliti odmor kada na slici vidite prolom oblaka.

Vanjski izgled apartmana fotografirajte po dnevnom svjetlu, a kad fotografirate interijer za bolje osvjetljenje otvorite prozore i raširite zavjese. Istaknite sve dobre strane smještaja kao što su primamljiv pogled, blizina plaže ili prostrana terasa.

3. Detaljno opišite smještaj

Pružite gostu zanimljive informacije o lokaciji apartmana, vama, vašoj kući ili nadolazećim događajima i festivalima. Važno je da zainteresirate goste da požele doći baš k vama.

Osim zanimljivih informacija, trebali bi navesti i neke korisne informacije. Na primjer, kakav je noćni život? Stvoren za mlade željne tulumarenja ili je više za obiteljski odmor. Dobro je napomenuti i kolika je udaljenost od plaže, a koliko od samog centra grada.

4. Pokažite dobrodošlicu

Nemojte dozvoliti da gosti lutaju gradom i unedogled traže vaš apartman. Ako je gost došao autobusom, dočekajte ga na autobusnoj stanici.

Isto tako, za znak dobrodošlice pripremite večeru na kojoj ćete poslužiti specijalitete poznate u vašem području, a kasnije ih odvedite u razgledavanje grada. Gosti će zapamtiti vašu ljubaznost pa će se poželjeti vratiti i iduće godine.

5. Poštujte propise

Nemojte zaboraviti prijaviti goste u  nadležnu turističku zajednicu u propisanom roku. Predlažemo da to obavite online kako ne biste propustili rok, a ni trošili vrijeme. 

6. Čistoća najviše utječe na prvi dojam

Oribajte sve površine u kupaoni i kuhinji, očistite ladice, operite posteljinu i izglancajte pločice jer je prvi dojam najbitniji.

Isto tako osigurajte gostima sredstva za čišćenje. Na primjer, deterdžent za suđe, metlu, lopaticu za smeće, a ni dodatni poplun ne bi bio na odmet ako tijekom noći malo zahladi.

7. Opremite apartman svim potrebnim sadržajima

Vašim će gostima trebati:

  • Stalak za sušenje rublja

Većina iznajmljivača zaboravlja na stalak za sušenje rublja. Čak ni sami gosti ne razmišljaju o tome gdje će sušiti rublje, sve do vremena kad kupaći kostim ne moraju sušiti na prljavom zidu terase. Jedan stalak za sušenje rublja i par kvačica može stvarno olakšati odmor.

  • Internetska veza

Internetska veza je obavezna! Svi imamo pametne telefone, tablete i prijenosna računala i teško da ćete privući goste ako nemate riješen internetski priključak u apartmanu. Korištenje interneta nikako nemojte dodatno naplatiti.

  • Klimatizacija

Prošlo je vrijeme kada je klima uređaj bio simbol luksuza. Postavite klimu u svaku sobu, naročito u spavaću sobu da bi se gost mogao što kvalitetnije odmoriti.

  • Udoban krevet

Gosti dolaze na ljetovanje kako bi se odmorili od svakodnevnog života, a odmor uključuje i kvalitetan san. Hespo u svojoj ponudi ima i namještaj prilagođen hotelskim potrebama, od udobnih kreveta, podnica, madraca i nadmadraca do uzglavlja i jastuka.

  • Dodatni ležajevi

U apartmanu je za svaki slučaj uvijek dobro imati i dodatne ležajeve koji su pogodni za ograničene prostore. To mogu biti kauč ili fotelja na razvlačenje koji će se prema potrebi razvući u udoban pomoćni ležaj. Namještaj iz Hespo ponude savršeno će se uklopiti u svaki prostor.

  • Posteljina ugodnih materijala i privlačnog izgleda

Posteljina bi trebala biti kvalitetna i primjerena vrućinama, a među boljim izolatorima vrućine su saten i pamuk.

Saten je povoljnija zamjena za svilu, ali još uvijek predstavlja relativno skup materijal. Izrađen je od umjetnih vlakana, lakše se održava od svile i može se prati u perilici rublja pa ćete tijekom izmjene gostiju lakše i brže mijenjati posteljinu.

Posteljina od pamuka je isto tako dobar, a i povoljniji izbor za svaki džep. Osim zbog svoje financijske pristupačnosti, pamuk svoju popularnost duguje i činjenici da je ugodan na dodir, otporan i jednostavan za održavanje i dozvoljava koži da diše tijekom spavanja.

Naravno, uz adekvatan materijal, pobrinite se da posteljina bude zanimljivih uzoraka ili živih boja. Sobi ćete odmah dati malo živosti, a gostima će spavaća soba biti odmah privlačnija. Svakog gosta bi trebala dočekati čista i svježa posteljina.

Zapamtite da ćete vrhunskom uslugom po pristupačnoj cijeni zadovoljiti potrebe gostiju i pridobiti ih da se vrate iduće godine. A vjerojatno će vas preporučiti i prijateljima.

Provjerite ponudu Hespo namještaja

Povezano